Annons

Softonic-recension

Ett gratis program för Android, av Infinite Hobby.

Volleyboll Manager: Scouts Edition är ett interaktivt verktyg för tränare och spelare lika, liksom för arrangörer, sponsorer och nästan alla sportentusiaster. Det registrerar statistik under spelet, hanterar volleybollhändelser och mycket mer.

Med denna app kan du övervaka alla aspekter av sporten, från spelarna och lagen till schemaläggningen och den övergripande övervakningen av aktiviteter.

Registrera statistik under spelet för varje spelare och lag, liksom för hela matchen, händelsen och säsongen.

Skapa en profil för dina spelare, undersök dina lags prestationer, få detaljerad insikt i hur de presterar och ta reda på vem som är bäst på att spela sporten.

Hantera spelscheman och tävlingsarenor för dina evenemang.

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om Volleyball Manager: Scouts Edition

Har du provat Volleyball Manager: Scouts Edition? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.